trial day 1 and day 2




hey stalkers :)
tadi at schooll an gadis de trial .
today kitowunk exam BM kertas 1 n 2 and SCIENCE kertas 1

PAPER BM :
easy lha .
aspecially paper 1 .
paper 2 bahagian C saya tersekat siket .
sbb saya susah siket na pilih and tade idea sangat .

SCIENCE kertas 1
senang lha jugak .
but , part kira-2
say sudah tersekat .
rasenye ade 2 ke 3 soalan kot yang kene kira-2
whatever lha .
yang penting saya tak kira pon .
tembak jewh . HAHAH !

ape-2 pon .
today gadis boleyh jawab paper trial .
tengok lha ecok ~

p/s : wish me luck for tomorrow yaww :)

SEJARAH ! I'M COMING ~
PMR TRIAL DAY 2 : SEJARAH
hurm .
soalan sejarah agak merungsingkan .
na tau nape ?
sebab de stengah soalan tuh saya tak bace betul-2 .
HEHEH :)
ngantok lha waktu jawab soalan tuh .
saba je lha .
btw , saya dapat jawab semua soalan
harap-2 keputusan nye ukeyh :)
lau tak A , B pon tapewh :)
jangan FAIL !
please :)

sekian ~



kalau dha bace , sila like or komen yaww , terima kasih .

0 00 suara hati mereka: