'Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain'

hey stalker :)
tadi gadis sempat usha satu contest nie .
menarik gile seyh !
na tau contest ape ?
nie ha contest nie :
'Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain'
nie bannernye :

*cantek kan banner die ?
HEHEH .

k lha , kite sambong balek .
ayat nie untuk cik nuyui 'ain :

SAYA SUKA DOODLE KERANA doodle tu chumil . sanadd-2 chumil .
saya rasa geram sangat bile tengok sume owunk reti buat doodle .saya pernah cuba buat *tak tipu ! nie betul-2* tapi tak menjadi .geram sangat . da banyak kali try . tetap tak boleyh .jadi saya teringin sangat nak doodle dari cik nuyui . doodle nie da macam pengubat kesedihan dan penawar rindu saya .setiap kali saya sedih atau gembira , saya mesti tengok doodle . *selalu tengok doodle orang laen* . so , now . saya nak sangat doodle yang tetap untuk saya :)
hurm, tu je lha yang gadis na gtau .
eh , yang nie gadis tak tipu tau !
bende nie dari hati terus ke entry nie .
*over plak kan ?
ape-2 jelha . hope sangat gadis dapat doodle from cik nuyui 'ain

gadis na tag cousin sys :


p/s : ta sabar plak na tau spe menang , but , hope gadis dapat . dapat ape ? dapat DOODLE lha ~

sekian ~



kalau dha bace , sila like or komen yaww , terima kasih .

0 00 suara hati mereka: