TAMATTTTTTT !

hey stalker
alhamdulillah dha sebulan berlalu . contest yg saya buat pon dha tamat jugak akhirnye . erm , ramai jugak yg join contest saya . hee . ingat an takde sambutan . tapi alhamdulillah sambutan agak mengalakkan . ukeyhhh . kepada sesiapa yg dha join contest saya tuh please check your URL blog here :) insyaallah dalam mase seminggu nieh saya akan announce pemenang . *please give me time sbb saya skang nie busy siket nan practice dance for sekolahku berbakat :)


p/s : please check you URL blog correctly yawww . kalau ada yg silap ke ataupon ada yg tertinggal sile infrom saya tau :) thankiesss :)


kalau dha bace , sila like or komen yaww , terima kasih .

6 00 suara hati mereka:

Unknown said...

kenapa kita nombor 27 akak ?

Unknown said...

it's ok .. alhamdulillah , bersyukur

Unknown said...

saya no 7... harap ada rezeki... :)

princess fazz said...

hee :)

gadieyskeeydal said...

38 ?? harap ada rezeki !!

Aisyah said...

akak .. :) nk bgi tau .. link sye da tukar dr pade :

http://ini-blogsye.blogspot.com/2012/02/giveaway-blogger-ter-hevatt.html

kepade :

http://miss-bananana.blogspot.com/2012/02/giveaway-blogger-ter-hevatt.html